9 Ekim 2013 Çarşamba

BİR OKURUMUZUN HZ.PEYGAMBER SAS EFENDİMİZİ GÖRDÜĞÜ RÜYASI


BİR OKURUMUZ RÜYASINDA HZ.PEYGAMBER SAS EFENDİMİZİ GÖRMÜŞ VE RÜYASINI BİZE MAİL ATMIŞ.MAİLİ AYNEN YAYINLIYORUZ:

""İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim, her yazıma cevap vererek ne kadar tevazu sahibi olduğunuzu gösteriyorsunuz, Allah siz ve sizin gibilerden razı olsun inşallah.

Peygamber efendimizi s.a.s. rüyamda görmem ise çok enteresandır geçen yıl kutlu doğum haftasında nasip oldu, yüzünü çok net olarak görme şerefine nail oldum.

İtiraf etmeliyim ki, ibadetlerimi titizlikle yapan bir kişi de değilim sadece dürüst ve yapabildiğim kadar adaletli olmaya çalışan son derece sıradan birisiyim. 

Rüyama gelince, sarıklı ve cüppeli  ve de sakallı, bir imam peygamber efendimizin huzurlu olmadığını mezarının  yerinin de olması gerektiği yerde olmadığı ve peygamber efendimizin yerinin değişerek asıl olması gerektiği yere gitmesi gerektiğini ben ve benimle beraber bir kaç kişiye söyledi.

İmamın yol gösterdiği yere bir mağarada peygamber efendimizin kabrine geldik kapağını açtığımızda ben peygamber efendimizle s.a.s. göz göze geldim benim gözlerimin içine baktı, benim için inanılmaz bir andı.

Efendimiz canlıydı pırıl pırıl ve boylu poslu uzun olmayan sakallı çok güzel yüzlü bana bir şeyler demek istercesine gözlerimin içine baktı efendimizi dışarıya aldık çok bitkin olduğunu ve yıkanmak istediğini söyledi.

Yan tarafta mağaranın gözükmeyen kısmında su dökünerek banyosunu yaptı ve sonra beni gideceğim yere götürebilirsiniz dedi.

Gördüklerim bundan ibaret, ben kendi kendime yaptığım yorumda, gördüğüm yol gösteren imamın mehdi olabileceğine, peygamber efendimizin huzursuzluğunu da İslamiyetin içinde bulunduğu duruma, (hurafelerden dolayı ve örneğin Arap şeyhleri zenginlik içinde yaşarken Afrika'da insanların açlıktan ölmesi Mısır'da Suriye'de ve dünyanın pek çok yerinde insanların ve çocukların ölürken bu zenginlikteki İslam dünyasının bunlara kayıtsız kalmasına) yordum, Allah c.c. bilir.

Selamlar ve saygılarımla..""

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.