HZ. MEHDİ' NİN KILICI
(ÖNEMİNE BİNAEN TEKRAR)
Hz.Peygamber SAS Efendimizin kılıçları
(Kutsal Emanetler Topkapı)
Hadis yorumlarında Hz.Mehdi AS'ın iki defa kılıç kuşanacağı bildirilmektedir.
Birinci defa kılıç kuşanması zuhuru esnasında olacaktır.
İkinci
defa kılıç kuşanması ise Üçüncü Dünya Savaşını kazanıp İstanbul'u
yeniden fethettiğinde kendisine Kutsal Emanetler teslim edilecek ve
Hz.Peygamber SAS Efendimizin üstteki resimde bulunan kılıçlarından
birini kuşanacaktır.
Ancak
Hz.Mehdi AS'ın kuşanacağı kılıç Hz.Peygamber SAS Efendimizin kılıcı
olacak derken her iki kuşanmada da aynı kılıcı kuşanacağı şeklinde
yorumlanmıştır.
Çünkü
hadislerin bazılarında Hz.Mehdi'nin, Hz.Peygamber SAS Efendimizin
kılıcıyla zuhur edeceği anlatılırken, diğer hadislerler de de İstanbul'u
fethettiğinde Peygamber SAS Efendimizin kılıcını kuşanacağı
belirtilmektedir.
Zuhur ile fetih arsında belki yedi yıl geçecektir.Zuhur da mı kuşanacak, fetihte mi kuşanacak çelişkisi var gibi ama...
Aslında
burada bir çelişki yoktur. Çünkü kılıç iki defa kuşanılacaktır. Açık
olan ve tevile ihtiyaç olmayan kuşanma ikinci defa kılıç kuşanmadır ki
İstanbul'un fethinde kutsal emanetler teslim edildiğinde kuşanacaktır.
Burada her hangi bir gaybi husus yoktur.
Ancak
birinci defa kılıç kuşanma GAYBİ bir konudur ki, Hz.Mehdi AS zuhur
ettiğinde kuşanacağı kılıç Hz.Peygamber SAS efendimizin kılıcı olamaz.
Bu kılıcı kuşanmanın zaten her hangi bir manası da yoktur. Zira bu
kılıçla savaş yapılacak değildir.
Birinci defa kuşanılacak kılıç da, ikici defa kuşanılacak kılıç da savaşmak için değil sembolik olacaktır.
Birinci
defa kuşanılacak kılıcın Hz.Peygamber SAS Efendimizin Topkapı'daki
kılıcının olması demek Hz.Mehdi'nin de İstanbul'dan zuhur etmesi
demektir. Oysa hadis yorumlarında Mekke'den zuhur edeceği çok açık yer
almaktadır.
ALLAH- U ALEM bu gaybi konunun tevili şu olabilir:
Hz.Mehdi
AS zuhur ettiğinde bir kılıç kuşanacak.Bu hadislerden bellidir. Ancak
Hz.Peygamber SAS Efendimizin Kılıcını (Topkapı' daki) kuşanmayacak.
Belki Hz.Peygamber SAS Efendimiz'in bizzat şahsına ait kılıç yerine
manevi anlamda O'nun (SAS) sayılacak bir kılıcı kuşanacak.
Peki manevi anlamda Hz.Peygamber SAS Efendimizin sayılabilecek kılıç hangi kılıçtır?
Tüm
İslam Ordularının komutanlarının, mezuniyet ve devir teslim
törenlerinde kuşandıkları kılıçların tamamı Hz.Peygamber SAS Efendimizin
MANEVİ kılıcıdır.
Çünkü
tüm İslam Orduları Hz.Muhammed SAS Efendimizin ordusudur. Ve
komutanları da Hz.Peygamber SAS Efendimizin komutanlarıdır.Maddi olarak
da ahir zamanda Hz.Mehdi AS'ın komutanları olacaklardır.Manevi
komutanları yine Hz.Peygamber SAS Efendimiz'dir.
Yani şunu demek istiyoruz:
Yukarıdaki
kılıç Türk Subayına ait bir kılıçtır. Aynı şekilde diğer Müslüman
ülkelerde de subaylar bu kılıca benzer kılıçlar kuşanırlar.Hz.Mehdi AS
ya bu kılıcı kuşanacak ya da kuşandı, bunu bilmiyoruz.
Yada Suudi Arabistan'da zuhur edeceğine göre aşağıdaki kılıcı kuşanacak, ya da kuşandı bilmiyoruz:
(Buraya
bir resim koymak için Suud Kılıcı aradım, sadece bu resmi
bulabildim.Yani Suud kılıcı zaten Hz.Peygamber SAS Efendimizin kılıcı
değildir diye aşağıda yazacaktık ama erken oluverdi kendiliğinden.)
(Ortada ki Charles-Çarli)
Konuyu bağlarsak:
Hz.Mehdi
AS illa ki Mekke'de zuhur edecek, çünkü çok açık hadisler var. Ancak
zuhurunda kuşanacağı ve Hz.Peygamber SAS Efendimize ait olan kılıç orta
resimdeki TÜRK Kılıcı olacaktır, Allah-u Alem. Çünkü bizde bunlardan çok
sayıda var ve hepsi de Hz.Peygamber SAS Efendimizin manevi kılıcıdır.
Hz.Mehdi
AS,Hz.Peygamber SAS Efendimiz'in kılıcını (Yani Topkapı'daki kılıcını)
Üçüncü Dünya Savaşını kazandıktan sonra İstanbul'da yapılacak bir
merasimle kuşanacaktır.
O zamana kadar kuşanmayacaktır.
Allah-u Alem..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.